Chcete být úspěšný ? Dělejte to co milujete !!!

16. 11. 2016 0:00:00
Nejčastější příčinou životních neúspěchů v zaměstnání je ta, že lidé nedělají to co opravdu milují. Třeba k tomu potřebují nějaký kapitál nebo nemají tu odvahu.

Dlouho trvalo i mne než jsem se probojoval tam kam chci a byl úspěšný. Trvalo mi to více jak 15 let než jsem se propracoval na špičku a uznávaného odborníka v oblasti gastronomie. Zkoušel jsem i jiné práce a vyzkoušel mnoho prací než jsem zjistil, že gastronomie je to co mne v životě naplňuje, co miluji a chci v životě dělat. Ale úspěch a uznání se dostavilo. Byť to nějakou chvilku trvalo, ale po několika letech to přišlo. Však jen nominace na restauratéra roku 2015,2016 nejprestižnější asociací v republice je toho důkazem. Nyní jsem již ve stádiu gastronomického poradce a odborníka, kterého si žádají majitelé restaurací a hotelů na pomoc, když jim jejich podnik nesplňuje očekávání, které mají. Vyučuji restauratérství na Akademii hotelnictví, kde vedu studenty a provázím je moderní gastronomií a ne gastronomií jak tomu ještě někde je z dob totality, vyučuji děti restauratérů z celého kraje jak mají vést svoje podniky a jezdí ke mně na stáže studenti fakulty hotelnictví v Praze. Moje práce je zároveň i koníčkem a co víc si přát. Ale o mém příběhu už dost, bylo by to na vydání knihy. Příklad pro všechny je třeba ze života...

Mladá slečna, která studovala ekonomickou fakultu. Příběh, který jí vůbec nic neříkal. Po dostudování školy přišla otázka. Co já budu dělat, když tato práce co jsem vystudovala mne vůbec nebaví a nic mi to v životě neříká ??? Přes známé sehnala místo v bance a nastoupila jako běžná bankovní úřednice. Byť se snažila a práci chtěla, nebylo to to, co jí v životě naplňuje... Moje odpověď byla : Dělej to, co miluješ a co tě baví !!! Moje odpověď byla fatálně rozhodující a motivující. Miluji péči o pleť, modelování nehtů, účesy, makeup a další věcičky co všechny ženy milují...Během několika měsíců si s pomocí přátel vybudovala kosmetické studio, které je dnes jedno z nejúspěšnějších v regionu, je velmi úspěšná a žádaná vizážistka, líčí slavné osobnosti, její diář je naplněn od pátku do neděle. Dělá vysněnou práci, kterou miluje a je velmi úspěšná. Proto opravdu dělejte to, co Vás baví a věřte, že úspěch se dříve nebo později dostaví. Cesta určitě nebude snadná a místy velmi trnitá, ale věřte, že bude stát za to...

Autor: Bohumil Rydrych | středa 16.11.2016 0:00 | karma článku: 13.07 | přečteno: 147x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Plzeň

Ludmila Ibehejová

Když tenkrát pršelo jen se lilo...

Tehdejší kulminování řek v jižních Čechách a na Moravě před dvaceti lety bylo v denních zprávách sice děsivé, ale z pohledu nás - diváků "za rohem" přece jen kapku vzdálené.

8.8.2022 v 17:36 | Karma článku: 26.72 | Přečteno: 397 | Diskuse

Ludmila Ibehejová

Nevěřte té bestii aneb kominíkem snadno a rychle

Ne každý den se tak říkajíc "vyvede," takže jsem v tom jiskřivém a chladném červnovém ránu začala tentokrát vyvádět já. Kuchyňská kamna na chalupě si totiž zase projednou zastávkovala.

10.7.2022 v 18:11 | Karma článku: 26.24 | Přečteno: 342 | Diskuse

Ludmila Ibehejová

Nemusí být zrovna pátek

Navíc třeba i třináctého. Ostatně - kdo by v dnešní době chtěl věřit na nejrůznější varovná znamení.

21.6.2022 v 21:08 | Karma článku: 26.24 | Přečteno: 335 | Diskuse

Ludmila Ibehejová

Když se ruka k ruce vine?

Život je největší dar - proto ho vychutnávejme, pokud to jen trochu jde - hodinu po hodině, minutu po minutě. V dnešní době to platí dvojnásob.

29.3.2022 v 17:13 | Karma článku: 24.89 | Přečteno: 327 | Diskuse

Ludmila Ibehejová

Dáte si se mnou štamprdli?

"Kam slunka boží tvář se lije, pít bude se a pilo, pije, že všechno pije - každý ví - a já mám být snad střízlivý ?" (Od básníka, jehož jméno mi uniklo, ale citát jsem si kdysi dávno poznamenala).

20.3.2022 v 16:34 | Karma článku: 27.21 | Přečteno: 429 | Diskuse
Počet článků 15 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 760

Gastronomický odborník, fotograf, moderátor. Moje životní heslo je : Nesnáším šlendrián v restauračních zařízeních a k tomu vedu i svoje zaměstnance.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...