Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

ČERVENÝ JELEN - PRAHA - Nezávislá recenze

Jako nezávislý mystery shopper  v gastronomii posílám recenzi na nový podnik. Moje cesty po celé republice i mimo ní jsou velmi časté a navštívených provozů je mnoho. Recenze dělám pro spousty společností. Tato je čistě soukromá.

Je to již několik dní, kdy byla otevřena nová restaurace v Praze  a to Červený Jelen. Byť jsem byl pozván jako nezávislý mystery shopper na otevření z pracovních důvodů jsem se nemohl dostavit, ale svojí návštěvu jsem si  schoval na tento týden, kdy restaurace je už v plném provozu.

Návštěvu jsem se svým letitým kolegou a šéfkuchařem Filipem Vracovským směřoval již na otevírací dobu a to na 11:30 hod., kdy se před podnikem již tvořila fronta čekající na otevření.

Nádherné prostory, které nás naprosto uchvátili jsou velmi krásné. Při našem příchodu se nás ujímá uvaděčka, která nám velmi rychle vyhledala volné místo a usadila nás.

Ihned bez čekání se nás ujímá velmi vřelý a příjemný číšník. Za výčepem spatřujeme našeho pantátu výčepního z Plzně Míru Nekolného což je pro nás  jistota skvěle načepovaného piva.

Šnyt kroužkuje jak má a jeho chuť je výborná. Rozhlížíme se po krásném interiéru a dech beroucí architektury. Vidíme přímo do kuchyně, která je otevřená a musíme uznat,že je to jako ve včelím hnízdě.

Lahodné pokrmy, které nás provází celým odpolednem jsou na nejvyšší úrovni. Nemáme co vytknout a

pochutnáváme si na každém jídle bez rozdílu. Číšník se o nás stará jako o vlastní a my hodujeme a užíváme si skvělý gastronomický koncept v centru Prahy.

 

Děkujeme. Bylo to famózní!!!

 

Bohumil Rydrych

Restauratér roku 2017  Asociace hotelů a restaurací ČR

Nezávislý mystery shopper v gastronomii.

Červený Jelen

 

Autor: Bohumil Rydrych | pátek 18.10.2019 13:14 | karma článku: 9,77 | přečteno: 1126x
  • Další články autora

Bohumil Rydrych

Cestujeme na Maltu

Cestování je pro mně nejkrásnější činnost na světě. Skvělý relax. Malta země o které jsem toho moc nevěděl a chtěl jí poznat. Nikde jsem nic moc nevyčetl tak jsem sedl na letadlo a šup. Poznat nepoznané :).

25.3.2017 v 19:26 | Karma: 21,64 | Přečteno: 2021x | Diskuse| Cestování

Bohumil Rydrych

Svatební veletrh - Šeříkovka - Plzeň 19.2.2017

Dnes jsem se vrhl na svatební veletrh v Plzni - Šeříkovka. Sezóna je před námi a i já se rád inspiruji pro svoje klienty.

19.2.2017 v 16:36 | Karma: 11,43 | Přečteno: 197x | Diskuse| Plzeň

Bohumil Rydrych

Lokál Pod Divadlem - domácí zabijačka

Po roce opět domácí zabijačka a výborné pivečko v ulicích Plzně přímo pod divadlem JKT. Dokonalé chutě, skvělý personál.

18.2.2017 v 18:55 | Karma: 17,14 | Přečteno: 595x | Diskuse| Plzeň

Bohumil Rydrych

Ano Šéfe - Hospůdka U Štěpána - Vojetice

Tentokrát padla volba na vyhlášenou restauraci - Hospůdka U Štěpána, která má 3 hvězdičky z pořadu Ano šéfe a je vítězem loňského hodnocení TOP plzeňský podnik známého portálu Restu.

16.2.2017 v 9:00 | Karma: 14,00 | Přečteno: 1678x | Diskuse| Cestování

Bohumil Rydrych

EET pro všechny stejně ? Výsměch p. Babiše

Otázka: EET pro všechny stejně opravdu.? Blbost.!!! Za mě jen bič na poctivé podnikatele... Poctivé podnikatele vytlačí nepoctivci...

9.2.2017 v 12:48 | Karma: 28,00 | Přečteno: 1803x | Diskuse| Plzeň

Bohumil Rydrych

Rezidence Elema - Praha - Záhřebská 9

Tentokrát jsem se zaměřil na ubytování v Praze a jel vyzkoušet rezidentní ubytování na Vinohradech. Třídenní odpočinek se podobal hororu...

4.1.2017 v 12:08 | Karma: 21,07 | Přečteno: 1015x | Diskuse| Praha a střední Čechy

Bohumil Rydrych

Zlatý drak - Plzeň

Po vánoční maratonu jsem opět vyrazil na návštěvu restaurace.Tentokrát padla volba na asijskou restauraci.České klasiky přes vánoce přejeden tudíž padla volba na asijskou kuchyň. Zlatý drak - restaurace, která vyhrála v roce 2011.

29.12.2016 v 9:59 | Karma: 10,31 | Přečteno: 470x | Diskuse| Plzeň

Bohumil Rydrych

Chcete být úspěšný ? Dělejte to co milujete !!!

Nejčastější příčinou životních neúspěchů v zaměstnání je ta, že lidé nedělají to co opravdu milují. Třeba k tomu potřebují nějaký kapitál nebo nemají tu odvahu.

16.11.2016 v 0:00 | Karma: 13,07 | Přečteno: 147x | Diskuse| Plzeň

Bohumil Rydrych

Den Bohemia sektu - Starý plzenec

Neuvěřitelné je bohužel skutečností. Smutné povídání a ohlédnutí za jedním krásným festivalem. Čtěte v mém článku.

13.6.2016 v 15:07 | Karma: 14,52 | Přečteno: 523x | Diskuse| Plzeň

Bohumil Rydrych

Bosch Fresch Festival Plzeň 2016 - Jak to vidím já.

Festival, který je komerčně jeden z největších v ČR. V loňském roce jsem se zúčastnil s naší restaurací. Letošní rok jsem z prostého důvodu odmítl. A proč ? Dočtete se v mém článku.

3.6.2016 v 10:19 | Karma: 13,18 | Přečteno: 354x | Diskuse| Kultura

Bohumil Rydrych

Nominace na Restauratéra roku 2016

Asociace hotelů a restaurací ČR.Druhým rokem jsem nominován kolegy a veřejností na tento titul. Děkuji za nominaci a už se těším na slavnostní galavečer.

4.5.2016 v 8:48 | Karma: 9,78 | Přečteno: 250x | Plzeň

Bohumil Rydrych

Kavárna Losiná

Další putování po restauracích a kavárnách. Tentokrát jedno zklamání a jedna fakt pecková kavárna...

14.3.2016 v 17:08 | Karma: 11,01 | Přečteno: 501x | Diskuse| Cestování

Bohumil Rydrych

Tulky po České republice - Kolkovna Budějovická

Návštěva dalšího podniku v Praze. Již jsem jich prošel a projezdil mnoho tak budu postupně přidávat další a další články o chování personálu, kvalitě jídla a dalších věciček okolo restaurací, které navštívím.

16.2.2016 v 10:41 | Karma: 9,05 | Přečteno: 553x | Diskuse| Ostatní

Bohumil Rydrych

Gastronomické perličky při cestování.

Tento blog byl vytvořen na časté žádosti mých klientů, studentů a všech, kteří chtějí vědět vše kolem dobré gastronomie. Není restaurace jako restaurace...

19.1.2016 v 8:50 | Karma: 6,61 | Přečteno: 190x | Diskuse| Cestování
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 761x
Gastronomický odborník, fotograf, moderátor. Moje životní heslo je : Nesnáším šlendrián v restauračních zařízeních a k tomu vedu i svoje zaměstnance.

Seznam rubrik